Voor 23:59 besteld, zelfde dag verzonden · Volgen van levering · 2 jaar garantie · 100% veilige betaling - Gratis verzending vanaf €50!

News

RSS
Ruilen en retourneren in onze winkels

Ruilen en retourneren in onze winkels

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?Meld je retour aan via ons mailadress info@deinternetgigant.nl

  1. Bereid je product voor op de terugreis:
  • Pak je product goed en stevig in. Daarvoor gebruik je het liefst de originele verpakking. Zo houd je je product schadevrij en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
  • Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
  • Verwijder waar nodig je data en account.
  1. Binnen één uur na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer en verzendlabel. Print het verzendlabel uit en plak het op de buitenste doos.
  2. Stuur je pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
  3. Leun achterover en houd de status in de gaten.

 

  • Camille Lesne
Waarom bestellen mensen online?

Waarom bestellen mensen online?

Online shoppen is in de afgelopen jaren onwijs populair geworden. Pakketbezorgers rijden van hot naar her om alle pakketjes op het juiste adres af te leveren. Maar waarom doen consumenten nou zo graag online hun aankopen?

DEUR VAN WEBSHOP STAAT ALTIJD OPEN EN DE KEUZE IS REUZE

De voornaamste reden dat consumenten graag online winkelen is simpelweg: gemak dient de mens. Ze hoeven geen rekening te houden met de openingstijden van winkels, waardoor ze 24/7 hun favoriete items kunnen kopen. Daarnaast is tijdsbesparing een reden voor consumenten om online hun aankoop te doen. Ze hoeven zich bij wijze van spreken niet eens aan te kleden en kunnen gewoon vanuit hun bed alles over de hele wereld bestellen vanaf hun smartphone, tablet of computer.

LEKKER RUSTIG, GROTER ASSORTIMENT ÉN GRATIS VERZENDING

Consumenten zien het niet naar een winkel hoeven gaan als een groot voordeel. Ze vermijden zo drukte in de winkels en lange wachtrijen bij de kassa. Omdat webshops niet gebonden zijn aan een beperkte fysieke winkeloppervlakte, is het aanbod van producten in een online winkel veel uitgebreider en meer gevarieerd. Er is dus online veel meer keuze, waardoor het ook gemakkelijker is om schaarse producten te vinden.

Een ander voordeel -dat niet per se opweegt tegen offline winkelen, maar wel als erg prettig wordt ervaren bij online shoppen- is het niet hoeven betalen van verzendkosten. Tot slot zijn er nog consumenten die producten willen kopen die vanuit het buitenland moeten komen omdat ze simpelweg niet dichtbij te krijgen zijn.

  • Camille Lesne